021-77806384pars.graphic@yahoo.com

چاپ پاپ آپ

چاپ پاپ آپ نمایشگاهی یکی از مهمترین اجزا در پاپ آپ نمایشگاهی است.به گونه ای که اگر اشتباهی در چاپ پاپ آپ صورت گیرد ، قابل اصلاح نیست و مجددا باید برای پاپ آپ نمایشگاهی ، چاپ صورت گیرد. برخی از نکات مهم در چاپ پاپ آپ : 

1- جنس چاپ پاپ آپ باید حتما از کوتد با لمینیت گرم مات یا براق با کیفیت بالا باشد که حالت ایستایی خوبی بروی استند پاپ آپ نمایشگاهی داشته باشد.

2- سایز چاپ پاپ آپ نمایشگاهی باید دقیق و طبق استند پاپ آپ باشد ، کمترین خطا در سایز چاپ پاپ آپ خسارتی غیر قابل جبران وارد کرده و باعث چاپ مجدد میگردد.

3- دستگاهی که چاپ پاپ آپ را انجام میدهد باید حتما ایندور باشد.  چاپ اوتدور یا همان بنر برای استند پاپ آپ مناسب نیست و نمی توان آنرا شکیل و زیبا نصب کرد.

رعایت این نکته ضروری است که کیفیت متریال و دستگاه چاپ آن ، بسیار مهم است و چاپهای ارزان قیمت بعد از مدتی کوتاه ،تغییر رنگ داده و کیفیت خودرا از دست میدهد. حداقل کیفیت برای چاپهای ایندور کوتد سنگین 170 گرم به همراه لمینیت 150 میکرون کره ای است. در آخر تاکید این نکته که قبل از ارسال فایل به چاپخانه با کارشناسان فنی پارس گرافیک مشورت نموده تا خسارتی در این ارتباط به شما وارد نشود.

مولف : پارس گرافیک