021-77806384pars.graphic@yahoo.com

اجاره تجهیزات نمایشگاهی 1

اجاره تجهیزات نمایشگاهی و غرفه سازی خوب یکی از نکات مهم در انتخاب شماست .

مزایای اجاره تجهیزات نمایشگاهی:

  1. صرفه جویی در هزینه: هزینه های اجاره تجهیزات نمایشگاهی و غرفه سازی به مراتب از خرید تجهیزات نمایشگاهی کمتر است به این صورت که هزینه اجاره تجهیزات نمایشگاهی حداقل یک سوم خرید آن است.در مجموع با توجه به هزینه های حمل و نقل و تحویل اجناس در غرفه نمایشگاه،مشتری مایل به اجاره تجهیزات نمایشگاهی است
  2. تنوع در استفاده مجدد:از دیگر مزایای اجاره تجهیزات نمایشگاهی،تنوع در استفاده از آن است.به عنوان مثال مشتری در یک نمایشگاه از تجهیزات به رنگ مشکی استفاده می کند و در نمایشگاه بعدی می تواند کل تجهیزات نمایشگاهی خود را به رنگ دیگری مثلا قرمز تغییر دهد.

در بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی ، اجاره استند نمایشگاهی وجود دارد .

استندهای نمایشگاهی شامل: پاپ آپ نمایشگاهی ، میزکانتر نمایشگاهی ، انواع رول آپ ، انواع جاکاتالوگی و ...  است. استندهای نمایشگاهی با بیش از 60 نوع تنوع نیاز مشتریان را در این زمینه فراهم می نماید.

اجاره تجهیزات نمایشگاهی 1 | پارس گرافیگ

پیغام خطا

Recoverable fatal error: Argument 1 passed to xmlsitemap_node_create_link() must be an instance of stdClass, boolean given, called in /home/parsgrap/public_html/sites/all/modules/xmlsitemap/xmlsitemap_node/xmlsitemap_node.module on line 28 and defined در xmlsitemap_node_create_link() (خط 194 از /home/parsgrap/public_html/sites/all/modules/xmlsitemap/xmlsitemap_node/xmlsitemap_node.module).

خطا

وب سایت با یک خطای غیر منتظره مواجه شد. لطفا بعدا دوباره تلاش کنید.