021-77806384pars.graphic@yahoo.com

پکیج های نمایشگاهی یا غرفه سازی پیش ساخته مدولار جدیدیترین روش آماده سازی غرفه است که شامل سازه های آماده و پرتابل نمایشگاهی از قبیل پاپ اپ، میز کانتر، استند نمایشگاهی و ... می باشد کم حجم بودن ، سادگی نصب، قابلیت جابجایی و انجام در نمایشگاه های داخلی و خارجی از مزایای این نوع از غرفه سازی می باشد.یک از راه های حضور موفق در نمایشگاهها جذب مخاطب در شکل ظاهری است بدین گونه که هرچه شکل ظاهری و نمای اولیه غرفه زیباتر باشد، مخاطب را بیشتر به سمت خود جذب می کند. با توجه به هزینه های زیاد در بخش اجاره فضای غرفه و همچنین هزینه های بخش غرفه سازی و ... برخی از مشتریان مایل به استفاده از سازه های از پیش ساخته ای هستند که بتوانند به راحتی با خود حمل کنند و در نمایشگاههای مختلف از آن استفاده نمایند و در اصطلاح یک بار برای همیشه هزینه نمایند ودر اینجا لازم به ذکر است این فرمول معمولا در فضاهای کوچک و نمایشگاههای شهرستان کاربرد دارد به زبان ساده تر شرکت کنندگان در نمایشگاه بین المللی بیشتر مایل به اجاره غرفه با متراژبالاتر و هزینه بیشتر و در نمایشگاههای شهرستان های کوچک بیشتر مایل به اجاره غرفه کوچکتر و ارزان تر هستند که در اینجا استفاده از استندهای نمایشگاهی بهترین انتخاب است.

استندهای نمایشگاهی شامل: پاپ آپ نمایشگاهی ، میزکانتر نمایشگاهی ، انواع رول آپ ، انواع جاکاتالوگی و ...  است. استندهای نمایشگاهی با بیش از 60 نوع تنوع نیاز مشتریان را در این زمینه فراهم می نماید.

مزایای اجاره استندهای نمایشگاهی :

  1. پرتابل بودن و نصب آسان: راحتی نصب ، زمان کم ، حجم کم ، قابل حمل بودن ، ارزان بودن از مزایای اجاره استندهای نمایشگاهی است.

تنوع در طراحی پوستر استندهای نمایشگاهی : شما می توانید با یک مجموعه از استندهای نمایشگاهی و تنها با تغییر پوستر و طرح گرافیکی آن فضای کاملا متفاوت با غرفه سال قبل خود ایجاد نمایید.تنها کافی است طرح گرافیکی نمایشگاه قبل را تغییر و مجددا چاپ نمایید تا شکل کلی غرفه تغییر نماید در این قسمت ایده طراح و نمایش درست محصول و خدمات، مهمترین بخش یک کار خوب را تعیین می نماید.چاپ با کیفیت همراه با یک تیم متخصص و آگاه به متریال چاپ از دیگر نکات مهم این بخش است

نمونه غرفه سازی نمایشگاهی

هدف ما جلب رضایت مشتریان و ارائه ی کار با بالاترین کیفیت است